Vem är Lina?

Halluue alla läsare !
Jag heter Lina Nylander jag bor i en by utanför en stad som heter Falkenberg söder om Göteborg. Jag är född 1996 och fyller år den 11 november. Om jag skulle beskriva mig själv med 3 ord, så skulle det nog vara sprallig, en person som vågar visa känslor och busig.
Mina fridtids intressen förutom att fota är att spela fotboll, dansa och umgås med familjen och vännerna.
Fotografering för mig är nog mest en hobby men självklart skulle jag gärna bli fotograf på heltid för jag tycker apsolut att det är en rolig sak att hålla på med. Om mitt hus skulle brinna upp och jag fick välja 3 saker att rädda, skulle nog kameran va ett av dem föremålen som jag tog med mig ut.
Det jag helst fotar är porträtt. Om jag fotograferar någon så är det släkt och vänner men är det någon som vill bli fotograferad så kan man höra av sig här. För det skulle vara jätte roligt att få fota andra.
Följ mig via bloglovin så får du en möjlighet att veta mer om vem jag är.

Ha det gött !





Kommentarer
Postat av: Fanny Nilsson

Du är sööt vännen:)

2010-10-16 @ 22:16:33
URL: http://fannyamandanilsson.blogg.se/



Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0